osób online: 297
OCD otwarte centrum rozwoju

Zaloguj / zarejestruj się!

Dzięki rejestracji będziesz mógł kreować swój wizerunek poprzez publikowanie artykułów i wyrażanie opinii!

Polecany test rozwoju

Budowanie wizerunku
Budowanie wizerunku jest ważnym aspektem funkcjonowania zarówno w przestrzeni zawodowej, jak i prywatnej. Na ten obszar składa się wiele zachowań, a także, w dużym stopniu, świadomość ich istoty. Wizerunek i motyw autoprezentacji są ... czytaj dalej
Budowanie wizerunku jest ważnym aspektem funkcjonowania zarówno w przestrzeni zawodowej, jak i prywatnej. Na ten obszar składa się wiele zachowań, a także, w dużym stopniu, świadomość ich istoty. Wizerunek i motyw autoprezentacji są ważnymi czynnikami wpływającymi na relacje z innymi.

Poruszane tematy

obsługa%20klienta%20marketing%20forum

Polecamy Ksiazki!

Obsługa klienta


Danuta Miotke
1970-01-01 01:33
Zapraszam wszystkich, którzy chcieliby podzielić się doświadczeniem i "niezwykłymi" przypadkami, jakie wiążą się z obsługą klienta
avatar Marcin Gajman
Marcin Gajman
2009-04-03 19:50
spotykam się z klientami codziennie i często mam dylemat jak sie zachować i co zrobić w niektórych sytuacjach. Ostatnio jeden z klientów postanowił, że rozwiąże z nami umowę wcześniej (pracuje w sieci komórkowej). Jak powiedziałem mu, że będzie musiał za to zapłacić i to nie mało to zapytał się czy dostanie zniżkę jako stały klient. Zbił mnie z tropu tym pytaniem.

Marcin Zaryta
2009-04-05 12:16
Cóż, jak mówi złota zasada Klient ma zawsze racje. Moi klienci myślą, że produkcja to maszyna która działa 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Wystarczy nacisnąć przycisk i ich zamówienie będzie gotowe w godzinę. Czasem trzeba jak do idiotów bo inaczej nie zrozumieją.
A macie może jakąś radę jak łagodnie zbyć klienta?
avatar
[ukryto]
2009-05-28 19:43
Jest tylko jeden sprawdzony sposób, który zawsze działa.
Sprawić, żeby klient był Twoim partnerem w biznesie.
Jeżeli zrozumiesz jego potrzeby, to łatwiej Wam będzie przekonać do pewnych sytuacji.

Marcin G.
Klient wyraźnie Ci dawał znać, że czegoś mu brak. Wystarczyło zapytać co jest powodem jego decyzji. Ceny są podobne, a on za lojalność nie ma nic. Potrzebował prawdopodobnie być wyróżniony w jakikolwiek sposób. Wybrał sposób ataku, a to cecha słabych partnerów. Jak zastosować w sprzedaży PCK chyba Was uczyli.

Marcin Z.
Spróbuj sprowokować go do tego, aby postawił się w Twojej sytuaji.
Masz wielu świetnych partnerów takich jak on. Mimo szczerych chęci nie jesteś w stanie zrobić tak, aby wszysc byli zadowoleni od zaraz. Zależy Ci na jakości- dlatego to musi trwać ...
Jeżeli nadal nie działa- to zaproponuj mu swoją konkurencję.
Jeżeli zależy mu na Waszej produkcji- nie odejdzie, ja jak odejdzie, to pozostawi o Was dobre zdanie i może kiedyś wróci z lepszym zamówieniem.



Wszelkie prawa zastrzeżone HRtec Sp. z o.o. 0-01.21
Prywatność | FAQ | O nas | POK | Kontakt