osób online: 282
OCD otwarte centrum rozwoju

Zaloguj / zarejestruj się!

Dzięki rejestracji będziesz mógł kreować swój wizerunek poprzez publikowanie artykułów i wyrażanie opinii!

Polecany test rozwoju

Budowanie wizerunku
Budowanie wizerunku jest ważnym aspektem funkcjonowania zarówno w przestrzeni zawodowej, jak i prywatnej. Na ten obszar składa się wiele zachowań, a także, w dużym stopniu, świadomość ich istoty. Wizerunek i motyw autoprezentacji są ... czytaj dalej
Budowanie wizerunku jest ważnym aspektem funkcjonowania zarówno w przestrzeni zawodowej, jak i prywatnej. Na ten obszar składa się wiele zachowań, a także, w dużym stopniu, świadomość ich istoty. Wizerunek i motyw autoprezentacji są ważnymi czynnikami wpływającymi na relacje z innymi.

Poruszane tematy

ubezpieczenie%20OCD, , polisa%20OCD%20, ubezpieczenia%20przypadki, ocd%20ubezpieczenia, OCD polisa, zalałem sąsiadkę

Polecamy Ksiazki!

Ubezpieczenia - przypadki jak z komedii

avatar Kasia
Kasia
2009-06-04 15:25
Byłam ostatnio przedłużyć ubezpieczenie samochodu firmowego co trwało 45 minut czekania, aż Pani wpisze wszystkie dane do systemu, a one się ciągle kasowały. Potem źle wpisałam numer polisy , który był wielkimi cyframi wypisany na poprzednim ubezpieczeniu. Czy mieliście jeszcze jakieś przygody z ubezpieczycielami?

[ukryto]
2009-07-07 10:13
Ja zalałem sąsiadkę:)siłą rzeczy miałem później kontakt z UB:)
avatar Kasia
Kasia
2009-07-15 07:59
Mam nadzieję, Grzegorz, że pozytywnie rozwiązałeś tą sytuację, a Twój Ubezpieczyciel spełnił Twoje oczekiwania. Ja byłam wczoraj zmienić ubezpieczenie samochodu. Miała na mnie czekać polisa, już ta zmieniona, okazało się, że nie czeka, bo Pani, która miała ją zrobić nie przyjechała i może będzie za godzinę a może za tydzień. A nikt inny nie może mi pomóc, bo nie ma czegoś takiego jak ogólnodostępna baza dla prawników tej firmy i muszę czekać. Jak powiedziałam, że taka obsługa mi się nie podoba i że na pewno zrezygnuję z takie współpracy to Pan mi powiedział, że oni się szczycą swoim wysokim poziomem obsługi klienta. Żenada.

[ukryto]
2009-07-16 11:33
Tamta sprawa zakończyła się pozytywnie. A w jakiej ubezpieczalni byłaś.



Wszelkie prawa zastrzeżone HRtec Sp. z o.o. 0-01.23
Prywatność | FAQ | O nas | POK | Kontakt