osób online: 391
OCD otwarte centrum rozwoju

Zaloguj / zarejestruj się!

Dzięki rejestracji będziesz mógł kreować swój wizerunek poprzez publikowanie artykułów i wyrażanie opinii!

Case study: Sprzedawać w czasie kryzysu

avatar [ukryto]
Dodano: 2009-05-12 16:30
Sfera: Sprzedaż
Branża: Sprzedaż
Ten case czytano 878 razy.

(ilość ocen: 0)


rozwiązanie problemu wielu handlowców

Wszędzie słyszymy to samo.......mamy kryzys, sytuacja finansowa kiepska, nic nie kupimy!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Czy jest to moment kiedy handlowiec powinien pracować z jeszcze większym zaangażowaniem i rozpędem. Jakie środki wykorzystać, aby jednak realizować założone cele pomimo tego, że klienci nie chcą rozmawiać, spychają na kolejne terminy, kwartały itd. Mówią, że nie wiadomo, kiedy będzie lepiej i będą mogli wrócić do rozmów. Co ma począć taki sprzedawca, aby jednak znaleźć ten dawny optymizm i aby słupki realizacji planu szły w górę.




Dopisz rozwiązanie

Aby móc zobaczyć dalszą część artykułu trzeba być zalogowanym.
Wszelkie prawa zastrzeżone HRtec Sp. z o.o. 0-01.21
Prywatność | FAQ | O nas | POK | Kontakt