osób online: 894
OCD otwarte centrum rozwoju

Zaloguj / zarejestruj się!

Dzięki rejestracji będziesz mógł kreować swój wizerunek poprzez publikowanie artykułów i wyrażanie opinii!

Case study: Rozwinąć kompetencje pracowników

avatar Joanna Kamińska Joanna Kamińska
Dodano: 2009-08-11 12:02
Sfera: brak
Branża: Human Resources
Ten case czytano 969 razy.

(ilość ocen: 0)


Kiedy stoisz w miejscu, to się cofasz...i dotyczy to nie tylko pojedynczych osób, ale także organizacji. W jaki sposób więc iść do przodu?

Kiedy stoisz w miejscu, to się cofasz...i dotyczy to nie tylko pojedynczych osób, ale także organizacji. W jaki sposób więc iść do przodu? Istotne jest zwrócenie uwagi na rozwijanie kompetencji pracowników, gdyż to oni pracują na to, aby firma 'szła' do przodu.

W jaki więc sposób podejść do rozwijania kompetencji pracowników? Jakie metody wybrać i czym się kierować? Od czego zacząć i kto powinien się tym zająć?




Dopisz rozwiązanie

Aby móc zobaczyć dalszą część artykułu trzeba być zalogowanym.
Wszelkie prawa zastrzeżone HRtec Sp. z o.o. 0-04.22
Prywatność | FAQ | O nas | POK | Kontakt