osób online: 918
OCD otwarte centrum rozwoju

Zaloguj / zarejestruj się!

Dzięki rejestracji będziesz mógł kreować swój wizerunek poprzez publikowanie artykułów i wyrażanie opinii!

Poruszane tematy

case%20study%20kryzys, %20case%20study%20kryzys

Polecamy Ksiazki!

Case study: Jak można pomóc klientom w dobie kryzysu?

avatar Piotr Pszczółkowski Piotr Pszczółkowski
Dodano: 2009-05-07 17:40
Sfera: Sprzedaż
Branża: Sprzedaż
Ten case czytano 891 razy.

(ilość ocen: 1)


Celem jest znalezienie najlepszej formy budowania relacji z klientami w dobie kryzysu

Jakie aktualnie mamy czasy każdy wie...Kryzys, cięcia kosztów, zwolnienia, redukcja produkcji, malejąca sprzedaż - hasła powtarzane prawie jak mantra przez większość osób, z którymi spotykam się każdego dnia. Zastanawiam się jednak, czy jakiś sposób aby zwłaszcza w tych czasach móc budować pozytywne relacji z firmami, które nie chcą, a raczej nie mają możliwości skorzystania z usług firmy dla której pracuje. Wierzę, że to właśnie teraz powinniśmy pokazywać naszym obecnym i przyszłym klientom, że mogą na nas liczyć - że możemy im pomóc w zwiększeniu efektywności ich pracowników. Dlaczego zatem wiele firm zamyka się na takową pomoc, nawet często bezpłatną?





Proponowane rozwiązania


[ukryto]
2009-05-08 14:40
(ilość ocen: 0)

Aby zobaczyć rozwiązanie musisz by zalogowany...

avatar
[ukryto]
2009-05-08 09:10
(ilość ocen: 0)

Aby zobaczyć rozwiązanie musisz by zalogowany...


Dopisz rozwiązanie

Aby móc zobaczyć dalszą część artykułu trzeba być zalogowanym.
Wszelkie prawa zastrzeżone HRtec Sp. z o.o. 0-04.22
Prywatność | FAQ | O nas | POK | Kontakt