osób online: 279
OCD otwarte centrum rozwoju

Zaloguj / zarejestruj się!

Dzięki rejestracji będziesz mógł kreować swój wizerunek poprzez publikowanie artykułów i wyrażanie opinii!

Case study: Dziennikarze a specjaliści PR

avatar Joanna Kamińska Joanna Kamińska
Dodano: 2009-08-11 12:32
Sfera: brak
Branża: Marketing/ Reklama/ Public Relations
Ten case czytano 924 razy.

(ilość ocen: 0)


Co dziennikarze cenią w specjalistach PR, a co ich w nich irytuje?

Co dziennikarze cenią w specjalistach PR i w kontaktach z nimi, a co ich w nich irytuje? Spotkałam się z wieloma opiniami dziennikarzy na temat 'PRowców', a także przypuszczeniami tej drugiej strony. Swoją drogą 'PRowcy' często wykorzystują wiedzę na ten temat w kontaktach z mediami, aby uzyskać pożądaną przez siebie reakcję dziennikarza:)

Stwórzmy listę cech specjalistów PR i zachowań, które mogą być pozytywami i negatywami w kontaktach dziennikarz-'PRowiec'




Dopisz rozwiązanie

Aby móc zobaczyć dalszą część artykułu trzeba być zalogowanym.
Wszelkie prawa zastrzeżone HRtec Sp. z o.o. 0-01.21
Prywatność | FAQ | O nas | POK | Kontakt